Wanneer u, op het moment dat de bezorger uw bestelling aanbiedt, aan de buitenkant van het pakket een beschadiging ziet, waardoor het bestelde artikel beschadigd zou kunnen zijn, weigert u dan om het pakket aan te nemen en neemt u vervolgens contact op met de klantenservice. Wanneer u aan de buitenkant van het pakket een lichte beschadiging ziet, vraagt u dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, dient u Gorilla Sports op de hoogte brengen per e-mail of via de klantenservice contactpaginaU dient dit binnen 24 uur na ontvangst van het product te doen. De klantenservice zal u doorgaans vragen om (digitale) foto's te sturen waarop de beschadigingen zichtbaar zijn. Tevens verzoeken wij de verpakking(en) te bewaren. Indien deze beschadigd zijn geraakt, is het mogelijk dat de klantenservice ook hiervan graag foto's ontvangt. Het is eveneens mogelijk dat deze verpakking nodig is om beschadigde onderdelen / artikelen (kosteloos) te retourneren. Om de afhandeling van uw klacht te bespoedigen, voegt u deze foto's dus direct bij uw bericht. De klantenservice helpt u dan graag verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.