Helaas komt het wel eens voor dat een pakket tijdens het transport schade oploopt. 
Op het moment dat de buitenkant van het pakket beschadigd is (waardoor het artikel ook beschadigd zou kunnen zijn) bij bezorging, kun je weigeren het pakket aan te nemen en contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer je aan de buitenkant van het pakket een lichte beschadiging ziet, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, dien je ons op de hoogte brengen per e-mail of via de klantenservice contactpagina. Je dient dit binnen 3 dagen na ontvangst van het product te doen. 

De klantenservice zal je doorgaans vragen om (digitale) foto's te sturen waarop de beschadigingen zichtbaar zijn. Tevens verzoeken wij de verpakking(en) te bewaren. Indien deze beschadigd zijn geraakt, is het mogelijk dat de klantenservice ook hiervan graag foto's ontvangt. Het is eveneens mogelijk dat deze verpakking nodig is om beschadigde onderdelen / artikelen (kosteloos) te retourneren. Voeg foto's van de beschadigingen en verpakking direct toe aan jouw bericht aan ons om de afhandeling van jouw klacht te bespoedigen. De klantenservice helpt je dan graag verder. 
We verzoeken je uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.