Wij adviseren om de track en trace code goed te bewaren en het pakket te volgen. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor je retourzending. Aan de hand van de tracking kun je zien of je retourzending bij ons is aangekomen. Je kijgt uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee de bestelling betaald is. De terugbetaling vindt alleen plaats als het product compleet en in nieuwstaat is aangekomen bij ons.

Heb je van ons niet binnen 5 dagen na aangegeven aankomstdatum een bevestiging van ontvangst ontvangen per mail? Dan bestaat de kans dat de status van de tracking niet klopt. Je kunt dan het beste een onderzoek laten instellen bij de gekozen vervoerder. Neem contact op met ons zodat we je kunnen informeren.
Dit kan het snelst via Whatsapp op telefoonnummer 0858888601 of via de live chat op onze website.

Heb je gekozen voor de betaalmethode Klarna? Dan wordt de factuur stopgezet en als je de factuur al betaald had, ontvang je het bedrag terug van Klarna.