Net als iedereen hebben wij ook te maken met de maatregelen ter bestrijding van het Coronavirus. Door de sluiting van sportscholen hebben wij momenteel te maken met grote drukte.

De reactietijd van de klantenservice ligt momenteel tussen 3 en 4 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om alle e-mails zo snel mogelijk te beantwoorden. Mocht het iets langer duren vragen we je uitdrukkelijk niet opnieuw te e-mailen. De kans bestaat dat je vraag dan weer onderop belandt omdat deze als 'nieuw' gezien wordt en het juist langer duurt voor je een reactie ontvangt.

Om het aantal e-mails te verminderen willen we jou verzoeken geen bericht te sturen indien jouw vraag en antwoord hieronder staan:

Levertijd:
Ondanks dat onze collega’s in het magazijn dag en nacht én in het weekend doorwerken kan de levertijd langer zijn dan dat je van ons gewend bent. Houdt rekening met een levertijd van 5 tot 7 werkdagen.

De tracking werkt niet:
Zodra onze bezorgpartner DPD jouw pakket heeft ingescand, zal de tracking actief worden. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Ik mis nog een deel van mijn bestelling:
Jouw bestelling wordt in meerdere zendingen geleverd als het totale gewicht zwaarder is dan 30 kg. Check alle trackings alvorens ons te mailen, want er kan nog een zending onderweg zijn.

Voorraad: Alles wat op de website in de winkelmand te plaatsen is, is nog bestelbaar. De voorraad wordt eind april aangevuld.

Kennisbank

Gorilla Sports FAQ

Alle 8 artikelen weergeven
Alle 10 artikelen weergeven
Alle 11 artikelen weergeven
Alle 7 artikelen weergeven