Heb je een beschadigd of verkeerd geleverd product ontvangen? Neem dan binnen 3 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice, dan proberen we het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze klantenservice is bereikbaar via Whatsapp op nummer 0858888601, via live chat op onze website of dien hier een ticket in. Meld een klacht altijd voordat je je bestelling naar ons terugstuurt. Dan kunnen wij een retourlabel voor je in orde maken.
Ben je niet tevreden over je bestelling, dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Belangrijk: vermeld bij het retourneren altijd je ordernummer, dit kan tijdens het aanmelden van je retour.
Je kunt je order retourneren met PostNL, een andere vervoerder is helaas niet mogelijk.
Ons adres is:
Gorilla Sports Nederland
Postbus 20123
8000CC Zwolle
Nederland
LET OP: Plak geen pakketten aan elkaar. Als het totale gewicht zwaarder wordt dan 30 kg, dan kan dit voor een hoge toeslag zorgen
Retourvoorwaarden:
- Artikelen in de originele verpakking retour sturen
- Het artikel moet in onbeschadigde staat retour gestuurd worden
- Het artikel is in ongebruikte staat
Let op: Geretourneerde items die niet voldoen aan de retourvoorwaarden zullen wij weigeren worden en worden naar je teruggestuurd. De kosten hiervan zijn voor je eigen rekening.