Producten die de maximale dimensies van de reguliere postbedrijven overschrijden en complete haltersets, bezorgen wij op afspraak met een koeriersdienst.
In de regel leveren we binnen de verwachte levertijd.
We proberen op de dag van bestelling telefonisch contact met jou op te nemen om een afspraak te maken (op werkdagen)
Als we je niet kunnen bereiken, sturen we je een mail. Mochten we niet op tijd een reactie ontvangen, dan bestaat helaas de kans dat we niet binnen de geschatte levertijd kunnen komen bezorgen.
Artikelen van het merk Maxxus (cardio apparatuur en Smith Machines) worden vanuit Duitsland verzonden en ook op afspraak geleverd. De vervoerder neemt zelf contact met jou op voor het maken van een afspraak.
Ik heb een bestelling waar een bezorgafspraak voor gemaakt is, waarom komt de levertijd niet overeen met wat op de website staat? Afdrukken
Gewijzigd op: Di, 22 Nov, 2022 om 2:23 PM
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.