Bestelproces

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden:   1. iDeal; 2. Bancontact/Mr. Cash (voor betalingen vanuit België); 3. Creditcard; 4. Paypal; 5. Klarna Best...
Di, 22 Nov, 2022 om 2:13 PM
Kan ik ook achteraf betalen?
Jazeker. Je kunt tijdens het afrekenen kiezen voor Klarna. Klarna voert voor Gorilla Sports het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je bin...
Di, 22 Nov, 2022 om 2:13 PM
Krijg ik een factuur nadat ik een bestelling heb geplaatst?
De orderbevestiging die je per e-mail ontvangt nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, is ook jouw factuur (In jouw account kun je de factuur ook als pdf b...
Di, 22 Nov, 2022 om 2:13 PM
Krijg ik een bevestiging nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Uiteraard. Nadat je besteld hebt krijg je per e-mail een orderbevestiging. Wanneer je geen orderbevestiging hebt ontvagen, controleer dan in jouw e-mailacco...
Di, 22 Nov, 2022 om 2:15 PM
Hoe kan ik bestellen?
Een bestelling plaatsen is alleen mogelijk via onze website www.gorillasports.nl Per e-mail of telefonisch bestellen is helaas niet mogelijk
Di, 22 Nov, 2022 om 2:16 PM
Wat is het ordernummer van mijn bestelling?
Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staat het ordernummer (begint met 80). Heb je een account bij ons? Dan vind ...
Di, 22 Nov, 2022 om 2:16 PM
Waar moet ik mijn kortingscode invoeren?
In je winkelmand vind je het kopje 'promotiecode'. Waarin je daarop klikt, wordt het veld om je kortingscode in te voeren zichtbaar. Let op dat er ...
Di, 22 Nov, 2022 om 2:16 PM
Ik ben vergeten mijn kortingscode in te voeren, wat nu?
Ben je per ongeluk vergeten je kortingscode in te voeren? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Dit kan het snelst v...
Di, 22 Nov, 2022 om 2:16 PM